Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Izbori, da ili ne - igra nepotvrđenog ega

Komentari (109) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 28 avgust 2015 12:07
Cviko
Zašto vanredni izbori? Zato jer jasno izneti predlozi da se uđe u NATO, "EU-tanaziju", izbriše Preambula o Kosovu i Metohiji i drugo ne bi prošli na referendumu koji se o ovim pitanjima mora održati. Vanredni izbori u odnosu na referendum, daju mu veću mogućnost za opstanak na vlasti. Ako bi pobedio na izborima on bi maestralno tvrdio da je njegov izbor, njegova izborna pobeda, potvrda ispravnosti politike koju vodi i da referendum nije potreban. Ako se setimo priče iz indijske knjige mudrosti, "Carevo novo odelo", neće nas preveslati žedne preko vode.
Preporuke:
213
2
2 petak, 28 avgust 2015 12:10
Causa Spectandum
Decko ima velik problem, a dijagnozu moze postaviti i pocetnik. Odvojen od realnosti, shvatio je celu situaciju kao vlastitu igraonicu. Voleo bih da je uvazeni Profesor u pravu, ali mislim da ce rezultati izbora biti van domena racionalnog. Nadam se da debelo gresim.
Preporuke:
187
1
3 petak, 28 avgust 2015 12:12
po običaju
Kratko, jasno i tačno. A bogme i hrabro. Bravo gospodine Antoniću.
Preporuke:
231
3
4 petak, 28 avgust 2015 12:13
Turas
Bravo Antoniću . Hteo bih da dodam otkuda ovakvi karakteri "crpe" energiju za svoja nedela . Jednostavno da nije te podrške kolonijalnih sila , takvi nikada nebi došli do izražaja kao lideri u bilo čemu . Jer prirodno je da se snaga ličnosti jednoga čoveka bazira na toj -duhovnoj snazi koja je društvena , gde individua zna da ono što čini je stub društva u kome živi i to mu daje moralnu snagu , istrajnost . Na kraju to ga oplemenjuje i jednom rečju se zove - poštenje . U našem slučaju ,gde napomenuste učinjena nedela , prirodno je da OVAKVI traže samopotvrđivanje u narodu svoga ega kroz stalno pominjanje svojih (fingiranih)uspeha , ili ne daj Bože izbora koji bi ovu sirotinju koštali koju milijardu evra .
Preporuke:
148
1
5 petak, 28 avgust 2015 12:16
Milos
Sa nestrpljenjem čekam svaki Antonićev tekst. Srbija je imala čoveka na čelu vlade koji je bio antipod trojici političara koji su je, svaki na svoj način, unesrećili i koje S. Antonić spominje u svom tekstu. Srpska elita i javnost su se povele za somnabulnim pričama o neobaveštenosti, mačkama i sovama i pod dirigentskom palicom ambasada i lobistickih grupa neprijateljskih drzava oterale čoveka koji zaista voli ovu zemlju i koji bi sve za nju učinio.
Preporuke:
159
12
6 petak, 28 avgust 2015 12:20
Betelgeuse
Odlično gospodine Antoniću! Oštro i tačno, dosta je bilo!
Molim da pogledate sledeći video:
https://www.youtube.com/watch?v=umijyuA1rt4

Zaista, DOSTA JE BILO!
Preporuke:
130
9
7 petak, 28 avgust 2015 12:21
Daya
Pa kada je Vučić delovao kao racionalna ličnost?
Preporuke:
141
3
8 petak, 28 avgust 2015 12:21
Bravo Milose
konacno da se neko usudi da kaze!
Preporuke:
150
4
9 petak, 28 avgust 2015 12:52
Deprimirani srpski rodoljub
Skresao mu ga je profa u brk svaka mu cast.Jedva sam cekao novu kolumnu tj tekst dr Antonica.Razvalio ga je argumentima.Ovako ni Roki Balboa u filmovima nije olupavao svoje protivnike u ringu.Hvala i srdacan pozdrav.
Preporuke:
144
4
10 petak, 28 avgust 2015 12:55
apis
Ubitačno! Kad god čitam prof.Antonića, dođe mi da ga zagrlim. Kako on to lepo sve što je neotesano oteše, grubo uglača, nepismeno opismeni... Kapa dole, profesore!
Preporuke:
172
4
11 petak, 28 avgust 2015 13:11
Saša
Kao i obično profesor tačno i u metu .

Slažem se da se ovdje radi o egu ali on je samo dio ukupne slike .

Mislim da se sa svakim izborima na kojima pobjedjuje ova ekipa potvrdjuje i nanovo šalje signal da OVDJE NIJE OSTALO NIŠTA ... BAŠ NIŠTA .

Tragične su razmjere obmanjivanja ali je još tragičnije samoobmanjivanje naroda .

Očigledno je da je narod toliko zamoren i istrošen da ne želi da vidi ono što ga bode u oči .

Bio bih sretan da griješim ali meni odavno sve ovo djeluje na jednu samoubilačku eutanaziju .
Preporuke:
119
1
12 petak, 28 avgust 2015 13:14
zoran
I kakav je, uopšte, rezultat razmeštanja naprednjačke horde štetočina po svim institucijama ove zemlje – od osnovnih škola i domova zdravlja do ministarstva energetike i obrazovanja?

Jer, pazite, i "žuti" su zapošljavali svoju partijsku pešadiju. Ali, ova provala nekompetentnosti u ustanove sistema, ova i ovolika provala, verovatno nije zabeležena od kako su Vandali demolirali Rimsko carstvo, ili od kako su fanatizovani Arapi spalili Aleksandrijsku biblioteku.


Meni je ulepsan dan ovim clankom! Hvala Vam profesore!
Preporuke:
158
2
13 petak, 28 avgust 2015 13:27
Milica
Uh, kakav sjajni tekst! ovo je najbolja politicka analiza Ava i situacije u Srbiji, kao i samih Srba do sada. Kratko, jasno, cak i literarno. Jos jednom bravo za majstora Antonica!
Preporuke:
132
3
14 petak, 28 avgust 2015 14:00
Rus
Mnogopoštovani profesore, ulepšale ste dan i inače ulepšavate život (ne preterujem!) Vašim člancima. Ulivate nadu i veru u Srbiju i srpski narod. Vučić je kapo. On iživljava se nad Srbijom. I time iževljava se nad sobom. Ne može, ѕbog toga da neodoljivo mrzi sebe.
Preporuke:
112
4
15 petak, 28 avgust 2015 14:01
kosta
@milos
A da se ti, kao i Vucic, nisi malo predimenzionirao. Obojica vidite ono sto niko racionalan ne vidi.
Sve pohvale Antonicu na opasno tacnom tekstu.
Preporuke:
55
7
16 petak, 28 avgust 2015 14:20
nenad
da, jedan covek verdri i oblaci. ali narod zewli da bude tako.

kako smo smao dobri prema izbeglicama, Vucci je izvukao dobro u nama. I on je onomad preveslao hladnu reku da izbavi decaka iz sledjenih kola. Nija ga plasila kosava.

I mi smo postali nesto novo. Ako Nemacka, nas prijatelj, zamoli da primimo 400000 ljudi, primicemo ih sve do jednog. Volimo Nemacku, postujemo Vucica.
Preporuke:
66
32
17 petak, 28 avgust 2015 14:22
Hrišćanin
Odličan tekst. Sažeto i jasno. Što bi narod rekao: "Školovan čovek". Tekst štampati u milion primeraka i deliti ogromnoj populaciji zabludelog srpskog naroda, možda neki i shvate za koga su glasali dva puta i gde ih veliki vođa vodi. Profesor Antonić je optimista. I ja sam. Otarasićemo se mi kvislinga kao što su to činili i slavni preci naši. Pozdrav čitaocima, redakciji NSPM i profesoru Antoniću.
Preporuke:
116
2
18 petak, 28 avgust 2015 14:22
Renolds
Fenomenalan tekst, ali bih podelio ovde s čitaocima jednu svoju bojazan, a spomenuta je prava reč - hibris. Evo zašto smatram da taj "greh" AV neće počiniti, to neće biti razlog njegovog pada i zbog toga njegova vladavina može potrajati duže nego što se nada svaki nehipnotisan čovek.

AV je navikao da ima velikog šefa, a da gazi one ispod sebe. Čitave svoje karijere tako je funkcionisao - najpre je imao Šešelja, a sada strane gospodare. Taj je navikao da se savija, ćuti kada treba. Pri tome nije imao ni dana poštenog rada, nije se borio za sebe znanjem i rezultatima, nego potuljenim igrama, spletkama, uvlačenjem, samopromocijom.

Ali je UVEK imao gospodara, bio on Šešelj, Nikolić ili Merkelova.

Takav čovek neće počiniti hibris, neće izazvati bogove jer srećni rob bogove nikad nije izazivao. Sve što će raditi, radiće samo u okvirima prostora koji mu je sadašnji gospodar/bog namenio, celog života je funkcionisao tako.
Preporuke:
100
2
19 petak, 28 avgust 2015 14:29
ZR
Ostaje nam samo da se nadamo da će se ispuniti Antonićeva želja da urušavanje SNS režima počne upravo na lokalnim izborima, poput Miloševića 1996. godine.
Preporuke:
89
2
20 petak, 28 avgust 2015 14:34
Jelena
Konacno jedan ozbiljan,argumentovan,sjajan tekst o pustosi i rasulu koje seje vucic sa svojim SNSom.Svaka cast profesore i hvala.
Preporuke:
97
2
21 petak, 28 avgust 2015 14:38
realno
"Nenade", plus od mene ste dobili samo zato što verujem da se šalite i da ste samo ubitačno ironični.
"Renolds": Bojim se da ste u pravu to za "hibris" i AV-ovu potrebu da ima gazdu i gospodara.
Inače, odličan tekst.
Preporuke:
64
2
22 petak, 28 avgust 2015 14:40
Posmatrač
"Šta je bilo sa aflatoksinom, šta s firmama Vučićevog brata, šta s padom helikoptera, šta s ponižavanjem žandarmerije što je htela da legitimiše člana Vučićeve familije?
Konačno, kakav je rezultat smanjenja plata i penzija u Srbiji?
I kakav je, uopšte, rezultat razmeštanja naprednjačke horde štetočina po svim institucijama ove zemlje – od osnovnih škola i domova zdravlja do ministarstva energetike i obrazovanja?
Jer, pazite, i "žuti" su zapošljavali svoju partijsku pešadiju. Ali, ova provala nekompetentnosti u ustanove sistema, ova i ovolika provala, verovatno nije zabeležena od kako su Vandali demolirali Rimsko carstvo, ili od kako su fanatizovani Arapi spalili Aleksandrijsku biblioteku."

Ove Arape, Vučić iz razloga koji su ovde opisani i ne samo ovde, hoće da naseli u Srbiju, i da meni i mojim potomcima otme državu. Kaže Vučićev ministar policije da zabranjuju svaki protest protiv Arapa, jer je to "mržnja", a nije mržnja prema Srbima što im otima prava i Državu
Preporuke:
100
1
23 petak, 28 avgust 2015 15:18
nebitan
Poštovani Antoniću, iako smo čsto istomišljenici, ovog puta se ne slažem sa vašim tezama:

Da li je vlada u krizi? Nije. Da li se parlamentarna većina osula? Nije. Da li je neko važno i globalno političko pitanje na dnevnom redu pa o njemu treba i narod da se izjasni? Nije.

1. Vlada je u katastrofalnoj kriѕi, ali ne takvoj da nema brojčani legitimitet, već u onoj da nema ni pameti ni ideje kako dalje da nastavi sa krađama i razaranjem Srbije a da i sama ne bude razorena. A ta kriza se, tu se slažem sa vama, najbolje maskira izborima.
2. parlamentarna većina će se osuti istog trenutka kad namiriše da je vučić gotov jer njih drži samo bedni ogoljeni sopstveni interes za pljačkom. Ovim izborima vučić želi da demonstrira da je još u punoj snazi i da se niko ne usudi da beži.
3. Važnih pitanja ima koliko hoćete, ali ih proEU propagandna mašina gura ispod tepiha. Zanimljivo je pitanje da li će izborna kampanja nastaviti to skrivanje ili će svi problemi Srbije isplivati na površinu.
Preporuke:
71
1
24 petak, 28 avgust 2015 15:29
Rado
Potpisujem. Bravo g-dine Antoniću. Hrabro i filigranski izanalizirano. Ali. Šta, ali? Nadate se da će se ovaj režim sa Vučićem urušiti sam od sebe. Varate se. Njega će "istrošenog", kada ispuni sve zahteve, prohteve, hirove i ucene Vašingtona, Berlina i Brisela, oni zameniti novim Slobom, Tadićem, Vučićem. Poznat Vam je termin zapadnih moćnika "korisnin idioti". No, ni Vučić nije naivan. On ispunjava "želje" ova tri centra moći postepeno, pa će on "trajati" još dugo i dugo. Njegova izborna baza, ukoliko bude izbora, a neće, jeste sr(b)ski "plebs" sa platama i penzijama ispod 25.000 dinarića. Šta je izlaz? Proučite malo bolje Mahatmu Gandia i njegovu "borbu nenasiljem i građansku neposlušnost" - oba sredstva su demokratsko pravo građana. Voleo bih da komentarišet.
Preporuke:
60
1
25 petak, 28 avgust 2015 15:40
Oliver Kromvel
Profesore Antoniću prijatno sam iznenađen oštrinom i neposrednošću koju ste iskazali u ovom tekstu i slazem se sa vama da je u pitanju iracionalni konvertit,ipak ja bih dodao neko svoje lično razmišljanje,smatram da pored ogromne doze iracionalnosti ima ovde itekako pragmatičnih razloga za izbore,pokušaću i da navedem neke koji nisu ni malo zanemarljivi.

1 Ekonomska kriza i dalje srozavanje zivotnog standarda-Aleksandar Vučić je itekako siguran u efekte svoje vladavine,do zime ćemo imati drastično pogoršanje zivotnog standarda što će kulminirati u prvim mesecima naredne godine kada je realno očekivati ozbiljna poskupljenja.Tek na zimu će se osetiti efekti poskupljenja struje,uvođenja pretplate,uvođenja nove poreske politike koja je mnogima drastično uvećala porez na imovinu,pogotovo onima u uzim gradskim sredinama.Ne zaboravite ni otpuštanje oko 50 000 radnika do kraja godine u preduzećima u restruktuiranju sa Rakovicom je počelo nastavlja se dalje.
Preporuke:
74
1
26 petak, 28 avgust 2015 15:47
Oliver Kromvel
2.Unutrašlji sukobi u SNS-u i preraspodela moći-opšte je poznata činjenica da u samom SNS-u pogotovo među prvoborcima tinja veliko nezadovoljstvo,opšte je poznato da je Vučić sklon da forsira otpatke Ursa,DS-a,SPO-a i ostalih zutih stranaka.Gotovo ni jedan lokalni odbor nije jedinstven u mnogim opštinama paralelno funkcionišu i po dve pa čak i tri frakcije.

3.Sukob sa Tomislavom Nikolićem-njihov animozitet nije nikakva tajna,pogotovo je sve kulminiralo kada je Radomir Nikolić preuzeo Kragujevac i mnoge lokalne odbore po Srbiji,na šta je Vučić odgovorio preko Kurira,Blica,Informera napadajući oba Nikolića zestoko.Vučić bi voleo da se učvrsti dodatno na vlasti pre predsedničkih izbora 2017,veliko je pitanje kakvi su mu planovi kada je Nikolić u pitanju,jasno je da na njihovoj relaciji postoji ozbiljan sukob koji bi mogao u dogledno vreme da eskalira,naravno to nije principijelan već sukob oko vlasti i preraspodele moći i uticaja.
Preporuke:
67
2
27 petak, 28 avgust 2015 15:54
Oliver Kromvel
4.Vojvodina-Vučić ne sme da izađe na pokrajinske izbore jel je svestan kakav šljam je nakupio u stranci,takođe je svestan da mu je na pokrainskom nivou rejting znatno nizi a vrlo lako bi sve moglo da se pretvori u ozbiljan poraz a za njega je u ovom momentu sve oko 30% ili manje ozbiljan poraz,da ne pričam da ako se 60 poslanika bude biralo po većinskom modelu SNS nema nikakve šanse.Otud zelja da se spoje lokalni i pokrainski pa mozda čak i parlamentarni izbori,strah od poraza jel prvo veliko posrtanje bi izazvalo lančanu reakciju i urušavanje Potemkinovih sela srpskog kralja Ibija.Da li iko veruje da do sada Vučić nije mogao da skine Pajtića naravno da je mogao da kupi poslanike i da ga skine ali nije smeo što zbog straha od poraza što zbog stranog faktora.

5.Strani faktor-mozda su prevremeni izbori uvod u promenu ustava i rasprodaju nacionalnih resursa jel očigledno je da je zapelo oko Telekoma i PKB ubrzo će eskalirati kriza u RTB-Bor i u zeljezari Smederevo.
Preporuke:
73
1
28 petak, 28 avgust 2015 16:02
Oliver Kromvel
Srpski kralj Ibi koliko god da je egocentrični konvertit od koga bi se i Nikolo Makijaveli i Roderiko Bordzija sa gađenjem sklanjali ipak nije uopšte glup i jako dobro je svestan šta nas sve očekuje i kakav je sled događaja.Kralj Ibi ima puno neprijatelja,tajkuni koje reketira i kojima se opasno zamerio razvlačenjem po zutoj štampi,hapšenjem i ucenjivanjem,strani faktor koji za njega više nema ni trunku razumevanja već očekuju bespogovornu poslušnost.Pajac Majkla Devemporta na čelu nesretne vlade Srbije zna da mu vreme ističe i očajnički pokušava da opstane,jadnik nije bio svestan da kada je pozarnim stepenicama izašao iz bele kuće da je tada njegov status zapečaćen za sva vremena.Narod sve više grca,sve više je ćutljiviji a Srbin je najopasniji kada ćuti,zemlja je sve zaduzenija,svilen gajtan se polako steze oko Vučićeve političke karijere ali i samog projekta poznatijeg kao SNS,zivi bili pa videli,ovaj pajac kada padne neće ni dugmići od njega ostati.Postavlja se pitanje šta posle.
Preporuke:
75
2
29 petak, 28 avgust 2015 16:13
Ne klepeći nanulama
Sve ovo što ste opisali u vezi predsednika vlade , nedoljivo asocira na Kaligulu i njegovog senatora, ovog srpskog " senatora" timare stranci da bi delovao reprezentativno, ali " senator" ostaje senator... bez obzira na sav trud stranaca.
Preporuke:
48
1
30 petak, 28 avgust 2015 16:24
zarobljena pinceza
Krećem se dosta po narodu zbog posla,on vlada samo u medijima pošto je Gospodar istih.Nikad teže i gore narodu nije bilo,prvobitan šok od svih udaraca je prošao,oseća se i živi diletantizam na svakom koraku,rekla bih da će s izborima ili bez njih uskoro da pukne.Ni jedan njegov potez,posebno predaja Kosova većina ne podržava,on steže maksimalno,ali neće ga to zadržati na vlasti.Verujte mi,za njega,što za Miloševića nikad nisu misle da je dalabu,vidljivo bolestan,a Srbi mogu dugo da trpe,kad progovore onda nema više nazad.A progovoriće i to uskoro.Za razliku od naših generacija,današnja deca nemaju simpatije prema EU,niti imaju sećanja za YU,niti ih zanimaju naše teme.Oni su okrenuti Otadzbini,pravoslavlju za njih Kosovo i Svetosavlje ima značaj,uzdam se u njih i bilo bi dobro da se neko obrati i usmeri tu mladost,oni su snaga.Ne žele i neće svi na Zapad,oni Zapad vide nakaradnim što i jeste.Imam sina od 24,ja imam 50.Mi smo prošlost,oduvajmo ga.Vučiću,Knezu Tame.Gotov si.Živela Srbija.
Preporuke:
79
4
31 petak, 28 avgust 2015 16:31
Sve je to tako, ali???
O Vučiću kao političaru se praktično sve zna iako bi on želeo da ga znamo samo od pre par godina. O njegovom psihološkom profilu se isto tako sve zna mada nema prave stručne dijagnoze
Ipak, mene više interesuje psihološki profil onih koji glasaju za takvog lika a da pri tome nemaju neki lični motiv(karijera, posao, neke privilegije koje trenutno idu uz podršku SNS. I pored najbolje volje ne mogu da zamislim takvog glasača. Možda bi neko istraživanje pomoglo da se odgonetne profil tih ''fantomskih'' glasača. A ne bi zgoreg bilo i da UPS – Udruženje Psihijatara Srbije oceni premijera. Zar to ne bi bilo od javnog interesa građana Srbije? Zašto da Šabić ili Janković ne pokrenu takvu inicijativu?
Preporuke:
53
1
32 petak, 28 avgust 2015 17:10
Pera
Sve je to tako
ko očekuje pomoć od Šabića i Jankovića taj ne zna šta priča i piše. Odakle su se ispilili Šabić i Janković. DS, Građani Vesne Pešić, LDP Čede Jovanovića. Pa kako možete razmišljati o lečenju nečeg sa otrovom. Svima njima je ova vlast produžila mandat a ova njihova prepucavanja su za javnost ali nikom dlaka sa glave ne fali. Dok masa svati ove igre odoše leđa.Za sve što gore navedeni zastupaju ovi provode a iskre sevaju kad su lični interesi u pitanju ali name3snici se između sebe nesmeju smicati jer ujka sem i njegovi nebi dozvolili.
Preporuke:
41
4
33 petak, 28 avgust 2015 17:30
nebitan
@Oliver Kromvel

Kapa dole za vaše komentare, a da se nadovežem na onu odličnu seriju komentara koje ste imali tokom rata Ukrofašista i DNR/LNR: Vučić je postao srpski Potrošenko - vlada kao da je pijan, ne zna tačno kad će mu kucnuti poslednji čas na vlasti, samo zna da je taj čas sve bliže i bliže...
Preporuke:
63
0
34 petak, 28 avgust 2015 17:31
s
Ovi izbori će se održati samo i jedino što Nemačka hoće da promeni neki utisak kod gradjana. Na primer da se napravi "loš izbor",pa da se ukine vizna liberalizacija.
Preporuke:
24
1
35 petak, 28 avgust 2015 17:34
Istoricar
Ovo je najbolja analiza o politickoj situaciji u Srbiji. Antonicu, bravo za ovu analizu i posebno o ekonomskom aspektu Vuciceve vladavine. Posto je tekst dosta koncizan, kratak i jasan, uvek moze nesto da se doda. Cini mi se da samo nedostaje jedna recenica o medijskom mraku u Srbiji i onda bi sve bilo na mestu.
Preporuke:
45
0
36 petak, 28 avgust 2015 17:52
Grozno ali istinito
Kako kod da narod glasa, Vucic ce pobediti, on to zna, to mu je obecano.
Izbori nece biti posteni, za to ce se pobrinuti Vucicevi prijatelji. Njemu je samo potreba potvrda
vladavine, I da izbaci jos malo preostalih koji mu ponekad idu "uz dlaku".
Vucic je NARCISOIDAN.
Preporuke:
47
0
37 petak, 28 avgust 2015 18:06
Boško
Bučić ne da nije "vrh ledenog brega" nego čak nije ni "grudva snega" na "vrhu ledenog brega"

Minorni iskopleksirani potrčko Merkelove i Blera, koji služi kao "kesa za prašinu" Kirbija.

Već smo imali diktatora, koji je isto tako bio neprikosnoven, skinuli, uhapsili, poslali u Hag i nije se desilo ništa i promenilo ništa.

Socijalisti su nastavili da pljačkaju, pa su im se pridružili "žuti", pa oni "žutima" da bi se ne kraju povratio "tim snova" iz 90tih koji je izdao sve Srbe na Balkanu i na Kosovu i sada pljačkaju i rasprodaju Srbiju zajedno.

Miloševiću je sada ime Vučić i Dačić a ista profiterska kamarila rasprodaje Srbiju kao i 90tih

Degeneracija građana pokazuje svoj vrhunac kao i za vreme Miloševića kada +3 miliona građana glasa za obične prevarante i secikese, dok drugu polovinu politika "izgleda ne zanima" jer su se toliko obogatili u "privatizacijama" tita, miloševića, đinđića, tadića, dačića, vučića i nikolića da su "nedodirljivi" i "apolitični"
Preporuke:
46
11
38 petak, 28 avgust 2015 18:40
Nikoli
Uvaženi profesore,

naravno da je vaš komentar o nepotvrđenom egu vrlo jasan, britak, poentiran sa primerima koji su istiniti. Međutim, nakon čitanja ovakvih komentara (analiza) uvek sebi postavljam pitanja: Šta treba učiniti da bi se izvršile promene, da bi pre svega živeli u pravednom društvu? Koje su to vrednosti koje nedostaju našem narodu da bi donosio drugačije izborne odluke? Kako da prepoznamo, a zatim i podržimo nosioce preporoda našeg društva?

Smatram da je potrebno da više informacija pružate o rešenjima,o načinima promene, o kvalitetnim ljudima u ovoj državi. Na kraju, mislim da bi bilo vrlo korisno i vaše jasno izjašnjavanje o podržavanju određene političke organizacije.

Hvala na razumevanju.
Preporuke:
36
2
39 petak, 28 avgust 2015 19:20
Peter RV
Vucic je na propagngnom vrhuncu- Briselski sporazum i pohvle Merkelove i Vasingtona - sto je najbolji momenat da se obnovi mandat.
On racuna, korektno, na rezimlijski duh Srbijanaca koji ne moze ni zamislit zivot bez prstiju u vlasti!
Preporuke:
25
8
40 petak, 28 avgust 2015 19:20
John Johnson
Nema šta, tekst je dobar, sve je tačno...., pa šta? Ali, ne slažem se sa zaključkom g. Antonića. On bi trebalo da zna da više od 98% ljudi ne čita ni njegove tekstove, ni NSPM, ma – čak ni “Politiku“ (mada je i ona uglavnom režimska). Tih 98% će na AVAV- prevremenim izborima (ako ih on uopšte i omogući) odlučiti. Oni su u najboljem slučaju polupismeni, vrdalame, veliki procent ih je i tupavih, sa potpuno iskrivljenim poimanjem života i politike. Blenu u TV, ako išta i čitaju (možda 5% njih) – to su tabloidi. Šta očekivati od takvih? Samo pobedu AVAV-a. On je u takvoj sredini zaslužuje – a i ta sredina ga potpuno zaslužuje. I... živeće oni dugo (?) srećno i zadovoljno. Dok im dopustimo... Posle ćemo vam poslati drugog.
Preporuke:
54
4
41 petak, 28 avgust 2015 20:28
nsss.rs
Ipak, Srbija je začudna zemlja. Jedan je tako mislio da će da trijumfuje kao "faktor mira i stabilnosti", na izborima 17. novembra 1996. godine. Rezultat je bio da je izgubio sve veće gradove, te da je onda slušao kako mu sto dana zveče šerpe i tiganji po ulicama Bogradu, Nišu i Kragujevcu.

Do ovog mesta-briljantno; odavde- srce preuzima kontrolu nad umom, i Antonić zaboravlja koliku je pomoć imala opozicija od zapada tih godina. Razumljivo, ljudski, i Antonić želi da vidi kraj ovom propadanju i vladavini nesposobnih i sklonih izdaji. Jedino- nije realno.
Patriotsku opoziciju u Srbiji potresaju zađevice i sukobi oko prevenstva, nema nikog moćnog ko bi to podržao, narod nema mnogo vere u to, jer su to ipak- "preumljeni" DOS-ovci, manje- više. Što reče jedan komentator- sklon sam uverenju da bi više glasova prikupila "stranka" Vukadinovića i Antonića, nego ove, patriotske, samo zbog nekompromitovanosti.
Biće izbora, i biće slab izbor.
Čekaćemo još.
Preporuke:
53
4
42 petak, 28 avgust 2015 21:35
Jovan T.
Slažem se sa nsss.rs, pogotovo je dobro primetio kako emocije prevladaju hladni, analitički razum pri kraju teksta. To je bilo nepotrebno. Uspeh na (bespotrebnim) izborima bi bio ulazak koalicije DSS/Dveri u parlament i ja bih time bio zadovoljan. Da se čuje patriotski glas u narodnoj skupštini.
Preporuke:
23
6
43 petak, 28 avgust 2015 21:54
Pavle Aćimović
Zašto Vučić hoće da raspiše istovremeno parlamentarne, pokrajinske i lokalne izbore?
Ako bi bili samo pokrajinski i lokalni izbori ( kojima je vreme ) onda bi bilo logično da se lokalni političari kandiduju i vode svoje kampanje. Pošto Vučić vrlo dobro zna koga od članova i rukovodilaca ima na lokalu iz svoje stranke, on predoseća da bi na istom moglo svašta da se izdogađa i zato želi da on lično , preko svojih novina i televizija, vodi jednu jedinstvenu kampanju, kojom će pokriti i parlamentarne i pokrajinske a pogotovo lokalne izbore. U svim većim gradovima u Srbiji, na lokalnim izborima 2012. godine SNS nije osvojio većinu, čak nije bio ni u izvršnoj vlasti. Kasnijim pritiscima, ucenama, parama, uspeli su da dođu na vlast u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, itd. Narod na lokalu može da pretpostavi ko će mu biti gradonačelnik ispred SNS i neće glasati njih i toga se Vučić plaši. Zato on hoće da narod glasa za njega i nada se da će preko njega biti osvojena i republička i lokalna vlast.
Preporuke:
52
0
44 subota, 29 avgust 2015 00:04
@Pavle Acimovic
Tako je Pavle. Na lokalnom nivou SNS ne bi dobila podršku od glasača. Jedini način da se izvuku izbori jeste da ih na svojim leđima izvuče Vučić.Dakle, samo uz republičke izbore koji se održavaju istovremeno s lokalnim, na lokalnom nivou SNS možeda dobije podršku.
Preporuke:
27
0
45 subota, 29 avgust 2015 00:14
Milosav
"On, jednostavno, nije u stanju ništa istinski da uradi". Potpuno netačno. Sve je uradio kako mu je rečeno. O ničemu ne mora da razmišlja, osim o propagandi. Uz sadejstvo sa svojim tvorcima, DS-om. Medijski mrak se spušta nad Srbijom. RTS i RTV su podeljeni kao partijski plen. Svako ima svoje mesto za predstavljanje. Vode se "žestoke borbe". Borko nasrće na RTS sa jajima, grafiti, crni džipovi, ko je "nabildovan", ko je gde letovao...". Sve egzistencijalna pitanja građana Srbije. Onih sporednih, prodaja Telekoma, EPS-a, medijska privatizacija... nema. Niti će biti. U besmislenoj svađi, oko ničega, zauzima se medijski prostor, ne dozvoljava pojava trećeg. Narod se tera na "za" i "protiv". "Izaberi koga hoćeš, isto ti dođe". Šta bi se promenilo pobedom DS-a? Ne bi bilo rasprodaje državne imovine, ne bi bilo partijskog zapošljavanja, ne bi bilo novih kredita...?
Velika Plana i još 10 opština su primer kako "ljuti protivnici" sarađuju.
Pokušaću da nastavim.
Preporuke:
25
1
46 subota, 29 avgust 2015 00:30
Milosav
Medijske zakone je doneo DS, protiv bio Vučić. Tom prilikom Niš je ostao bez radio Niša. Onda su se promenili. SNS je doradio zakon i sve gasi ili privatizuje. Protiv niko. SNS-u RTS i kupljeni mediji. DS-u RTV sa 2 TV kanala i 4 radio stanice. Ostalo, južno od Beograda, nema pravo na postojanje. Sada je Niš izgubio i nišku televiziju. Jedino što će dobiti je pravo da plaća TV taksu. Proboj vesti iz Niša ka Srbiji postaje nemoguć.
Koliko Vas zna da su upravo održani filmski susreti u Nišu?
Koliko Vas zna da se održavaju protesti građana protiv cene grejanja. Izgleda sa uspehom.
Koliko Vas zna da se održavaju, još uvek u manjem obimu, protesti protiv gašenja ili prodaje niške televizije?
Koliko Vas zna da postoji mogućnost da se privatizacija gradske televizije izvrši gradskim parama?
Koliko Vas zna za priznanje bivšeg direktor ugašenog Jugoistoka o tome koliko je njih zaposlio i na čije insistiranje?
http://www.juznevesti.com/Politika/Novakovic-priznao-partijska-zaposljavanja.sr.html
Preporuke:
40
0
47 subota, 29 avgust 2015 02:28
Željko Jeftić
Mislim da Vučić jedino može da "vlada" kada su vanredne situaciju, a izbori su idealna prilika da bude ono što jedino može da bude prodavač magle
Preporuke:
25
0
48 subota, 29 avgust 2015 08:42
Hrizostom
Čikam nekoga da napiše bolji članak od ovoga, a da je ovog obima i na ovu temu.

Istinito (svi ovo osećamo i mislimo), precizno (nema razglabanja) i nadasve - savetodavno.

Pa onome kome ovo nije dovoljno da zadrži pravilan stav, nek ga demoni jašu do njegove smrti!
Preporuke:
30
3
49 subota, 29 avgust 2015 10:01
BANDITSKI BRLOG
Kolumna je vrh vrhova!Sve čestitke i zahvalnost autoru.
Uopšte nisam optimista a evo zašto:
-Kao i sve desno-populističke vladavine, pa tako i ova na svoj brutalan način zloupotrebljava nedostatak političke kulture i prosvećenosti unutar sopstve država i nacija, i zapravo parazitira na svemu onome što je najgore u njihovim sopstvenim zemljama.
-Neposredno pred izbore povećaće penzije i onima kojima nisu ni smanjivane. A takvih je oko milion i sto hiljada i to su njegovi sigurni glasači iz najmanje dva razloga: zato što će dobiti tu crkavicu, a i iz pakosti i zlobe prema onima kojima je penzija smanjena,jer nažalost takav smo narod.
-Uz to mnogi će mu pokloniti svoj glas za besplatan paketić makarona i pirinča.
-i još jedan(psihološki) razlog.Valja se prisetiti onog seljaka, kad ga je Vuk pitao hoćeš li glasati za mene, on je odgovorio:"ću glasam za tebe - kad dođeš na vlast"!...
Preporuke:
24
1
50 subota, 29 avgust 2015 10:42
boki okac
vucko ce dobiti izbore .
potpuno je razbucao opoziciju.
ds nema sta da ponudi pa cak ni tajkune jer su svi kod vucka
srs 5 % seselj je izgubi vezu s realnoscu odavno
dss je rascepljen
Preporuke:
12
5
51 subota, 29 avgust 2015 10:51
neobavetsen
Odličan tekst koji razotkriva da pojava nema nikakav sdržaj, tj, da se nalazimo unutar jednog podeljenog uma kome je teška duhovna kriza omogućila apsolutnu vlast. Bojim se da će s njim doći i apsolutna i konačna propast naše države. Inače, Željko Cvijanović, koji toliko često menja idejne poglede da je to nemoguće pratiti, na svom portalu indirektno polemiše s g. Antonićem i svrstava ga u isti koš sa drugosrbijancima i DSom. Bilo bi interesantno da mu g. Antonić odgovori. Onako kako on ume.
Preporuke:
28
0
52 subota, 29 avgust 2015 11:21
Vucic, Milosevic
Vucica ce, kada kucne cas, sa vlasti da skine u svakom pogledu ojadjeni sam srpski narod, dok su Milosevica skinuli sa vlasti strani placenici medju Srbima, gradjani Srbije sa rezervim otadzbinama u drzavama nastalim posle rasturanja SFRJ, i izbeglice kojima je Srbija odnosno Milosevic bio kriv sto nisu (od)branili svoja ognjista. Sve je jasno, jer je svima ovima, koji su srusili Milosevica, Vucic sada po volji, ali ne i srpskom narodu...
Preporuke:
18
7
53 subota, 29 avgust 2015 11:35
Mićko
Podržavam ovo što kaže Nikoli. Treba više pisati o rešenjima.
Preporuke:
11
1
54 subota, 29 avgust 2015 12:13
nije u narodu baš sve tako crno
@ John Johnson,
Tačno je to da najveći deo glasača ne čita ono što piše Antonić ili bilo ko.
Takođe je tačno da skoro niko od tih glasdča nema pojima šta je jednocifrena inflacija (a sve otišlo u nebo), BDP i slično.

Međutim ti ljudi su živi i žive svoje živote. U mom selu su svi glasali za tog Vučića. Dans kad im je došao porez, struja (koju im seku), kad nemaju ni dinara a dolaze im privatni izvršitelji.... Samo nek raspiše izbore videće kako će proći.

Na žalost ovog puta će mo ponovo glasti protiv nekog a ne za nešto bolje.
Preporuke:
24
0
55 subota, 29 avgust 2015 12:14
Čitalac
Neprimetno i postepeno je došlo vreme da je kritika ovog vladara postala čin hrabrosti. Što jasnija i preciznija to i hrabrija. Bravo gospodine Antoniću!
Preporuke:
21
0
56 subota, 29 avgust 2015 12:48
Nenad
Evo danas i jedna pozitivna vest. Z. Cvijanovic je objavio tekst u kojem je direktno stao na stranu Velikog Vodje, sto bi u stvari trebalo znaciti pocetak Vodjinog kraja. Otprilike kao da ga je Baja Mali Knindza opevao. A tekst ni manje ni vise nego objasnjava kako se Vodja bori sa stranim ambasadorima i da mu zato trebaju izbori...
Preporuke:
33
2
57 subota, 29 avgust 2015 12:49
anta
Više manje sve je tačno što je napisano u članku... ima samo jedan problem, na osnovu dosadašnjih iskustava, naslednik Vučića će biti u svakom slučaju još gori...
Preporuke:
15
3
58 subota, 29 avgust 2015 13:25
Srbijanac
@Peter RV
rezimlijski duh Srbijanaca koji ne moze ni zamislit zivot bez prstiju u vlasti!

Nije li normalno da se ljudi zanimaju ko vlada. Za razliku od Mizerije koja se interesuje samo za šverc, eventualno za turizam, ili da ga izdržava žena (do'es it ring a bell? Podseća na nešto?)
Preporuke:
4
1
59 subota, 29 avgust 2015 14:15
siniša
Svojevremeno kad se Milošević vratio iz Amerike iz Dejtona rekao je " Čestitam Srbima u BiH formiranje Republike Srpske".

Priznajem da sam bio među onima koji su mislili da je to što su Srbi dobili u Dejtonu malo i da je ta čestitka drskost. Međutim, ispostavilo se da je ta Republika Srska nešto mnogo veliko, nešto što direktno produžava opsatanak srpskog naroda i njegovu državnost. Nisam dobro cenio značaj Miloševićevih reči.

Milošević je bio istorijska ličnost i vidio je i više i bolje od većine nas.

Sa druge strane Vučićevo "čestitam zajednicu opština" je jedan obični idiotizam. Vučić nije istorijska ličnost, on je jedan u nizu srpskih štetočina od Milana Nedića, Pere Stambolića, Tadića do Nikolića. To su ljudi preko kojih su najveći srpski dušmani upropaštavli srpski narod. Oni su naravno tvrdili da nije tako, a jeste.

Nije dovoljno parafraziraati istorisjsku ličnost pa biti istorijski čovek. Ja jesam mislio da je RS malo, i pogrešio sam. Za ZSO mislim da je ništa.
Preporuke:
32
1
60 subota, 29 avgust 2015 14:26
Turas
-nije sve tako crno -"Na žalost ovog puta ćemo ponovo glasti protiv nekog a ne za nešto bolje."
Vi verovatno ne poznajete ljudsku prirodu . Uvek glasamo za bolje(nadamo se)a izglasamo gore . Naravno to nismo želeli .
Preporuke:
8
0
61 subota, 29 avgust 2015 14:54
"Panter"
Milošević je izgubio posle sankcija i silnih miliona uloženih u "demokratsku naftu" za "demokratske" gradove i sličnih "demokratskih" izmišljotina izdašno finansiranih kako bi se Milošević srušio. Tadić je, naprotiv, izgubio izbore posle silnih miliona uloženih kako bi se održao na vlasti. Šta će biti sa Vučićem, videćemo. U svakom slučaju ne vidim da inostranstvo dotura neke milione u Srbiju kako bi ga srušili. Zato mi se čini da to poređenje Milošević-Tadić-Vučić nije baš najprimerenije.
Ali da ne sitničarim. Tekst je genijalan.
Preporuke:
12
4
62 subota, 29 avgust 2015 15:03
Pera
Nisam baš siguran da su u neredima protiv arijanske jeresi, tokom kojih je dokrajčena kolekcija Aleksandrijske biblioteke (Serapeum je uništen pre toga), učestvovali "fanatizovani Arapi".
Preporuke:
6
1
63 subota, 29 avgust 2015 15:36
frlj
... a što se ne bi i on `prešao` k`o Sloba ili B. Tadić ? Računa na glasove hiljada `Sir(b)ijaca`i MMF ?
Preporuke:
10
1
64 subota, 29 avgust 2015 15:59
Betelgeuse
Pa pustite više i Miloševića i analize, sve je jasno! Pridružite se pokretu Dosta je bilo jer sam JEDINO od Saše Radulovića čuo konkretno koje bi poteze povukao, čija je realizacija direktno proporcionalna stepenu uspešnosti nekog društva. Analiza je zaista dosta, ali ipak raduje izvesni pomak: kao što sam napisao u ranijem komentaru, raduje me oštrina inače jako lepo vaspitanih i kulturnih ljudi kao što su Antonić i Vukadinović. Prevršila dara meru, to je ono što se ne može poricati. Inače sam mnogo puta i ovde bio sasecan zbog žešćih komentara (istina bez psovki, pretnji). Više o Saši Raduloviću ne mogu reći, osim o onome što čujem od čoveka. Vladu je napustio, a mogao se obogatiti kao Krez, i ako ćemo suditi prema onome što govori, izgleda da se radi o pravom čoveku! Do sada nisam nikada čuo ništa konkretno od bilo koga ko je ikada pretendovao na vlast! Na kraju, ne budite lenji, pogledajte poslednji intervju:
https://www.youtube.com/watch?v=umijyuA1rt4
Preporuke:
8
18
65 subota, 29 avgust 2015 16:03
@Betelgeuse
Saša Radulović podržava put u EU, gej parade i sve što ide u tom paketu tako da on nije nikakva alternativa.
Preporuke:
27
10
66 subota, 29 avgust 2015 16:04
Živojin Žika Pavlović
Svako nastojanje da se život u Srbiji promeni opterećenje je za naciju jer je mentalitet 'svinje u blatu' otporan na promene, a siliti ga da iz svog brloga izađe vodi u destrukciju koja je trijumfirala ratovima s početka devedesetih... Od Srbije ništa očekivati ne mogu. Dok je bila u sklopu komunističke despotije, ganjali su me fanatici zato što nisam hteo da veličam tiraniju i što mi je individualna sloboda bila najviši cilj; sada, u haosu nacionalnog ludila, odbacuju me rodoljubi i šićardžije zato što neću da uzdižem svoj narod jer ne mogu da blatim ostale.
Preporuke:
8
13
67 subota, 29 avgust 2015 16:35
Betelgeuse
Za nepotpisanog:

Saša Radulović se pre svega zalaže za TRANSPARENTNOST, ali to bi verovatno pogodilo i mnogo vas ovde. Do sada nisam čuo o gej prajdu, ni EU, ali je to tebi, ipak najvažnije, mada si to sam lepo iskonstruisao. Čovek govori o ekonomiji, uspostavljanju sistema, nepartijskoj državi, socijalnoj pravdi, i uopšte svemu onome što normalan čovek NE MOŽE a da ne podrži! Da glasam za DSS onda? Dveri? ne mogu se ni između sebe dogovoriti, čak ni unutar vlastitih stranaka! Neka mi neko kaže, ako je pogledao video (Srbi su nažalost hibris, svi selektori, najpametniji, S ČIME SE KONKRETNO NE SLAŽE!? Šta je čovek rekao što nije u redu? Međutim, ti to nisi ni pogledao, površnost je srpski trejd mark.
Preporuke:
8
11
68 subota, 29 avgust 2015 16:48
@Betelgeuse
Nisi čuo do sada? Evo sad ćeš da čuješ.

http://www.novimagazin.rs/vesti/pokret-dosta-je-bilo-podrzava-paradu-ponosa

Glavni problemi Srbije su netransparentnost, korupcija i ekonomija? Ne pritisci EU, pokušaj promene svesti, pokušaji revizije Dejtona? Zbog takvih kao ti je Vučić na vlasti, takvi su mu biračka baza...
Preporuke:
17
5
69 subota, 29 avgust 2015 16:54
Betelgeuse
Ja sam makar ponudio alternativu, šta si ti ponudio, nepotpisani? Ništa, naravno, verovatno se nadaš da ćeš dobiti na lotu, ili će se stvari, na čudesan način, same od sebe popraviti. Ili ti je u Srbiji baš toliko dobro da bi ti promena naškodila. Postoje ljudi koji iz inata, na sve odgovaraju negativno, a da nisu ni saslušali, pogledali do kraja. U svakom slučaju, ludak vas vodi u provaliju, pa skačite s njim u dubinu. Meni je potpuno svejedno, ne živim u Srbiji, niti ću ikada, ali sam Srbin pa mi nijedan od vas koji žive u Srbiji NE SME NIŠTA PREBACITI, a u vezi sa mojim srpstvom i patriotizmom! Nemam nikakve lične koristi od pisanja ovde, ne poznajem lično Sašu Radulovića (osim preko njegovih nastupa na malim televizijama i jutuba). Kuća vam gori a toga niste svesni. Jako bi me interesovalo kako bi gospoda Vukadinović i Antonić prokomentarisali video čiji sam link poslao. Inače, to su retki ljudi u Srbiji koje veoma poštujem.
Preporuke:
8
16
70 subota, 29 avgust 2015 17:00
@Betelgeuse
Kažeš da ne živiš u Srbiji niti ćeš ikada i da se istovremeno tvom patriotizmu ne može ništa da se prigovori? Uz to podržavaš Sašu Radulovića? Pride retorika o lenjosti i kritikovanju bez da se ponudi neki predlog? Mislim da ipak Saša Radulović nije prava opcija za tebe. Bolje lepo da podržiš Vučića druže moj. Istu priču gurate, iste stvari vidite kao ključne probleme a on je još na vlasti i mnogo je jači nego Radulović.
Preporuke:
17
7
71 subota, 29 avgust 2015 17:09
Betelgeuse
Nepotpisani, ne živim u Srbiji i nisam NIKADA glasao (pogotovo ne bih za Ludaka). Ako je gej parada kontraargument koji je važniji od borbe za transparentnost i uspostavljanje sistema, onda sam za gej paradu, a da se sprovede SISTEM. Već SADA imaš gej paradu! Ponudite alternative! Ovako ćete imati i gej paradu i afričku državu bez sistema, ogrezlu u najgoru korupciju koju svet može zamisliti.

P.S. Ne slažem se ja u svemu sa SR! Rekao je kako ne bi ukidao SSP u onom delu koji se odnosi na bescarinski uvoz iz EU, što je obrazložio time da bi to pogoršalo želju domaćih proizvođača za konkurentnošću. Ne mislim da se srpska privreda danas može ravnopravno nositi sa evropskom, i tu treba vremena da se i naš bokser uhrani i utrenira, pa tek onda pusti u ring sa evropskim i svetskim ekonomskim teškašima. Ali, ne možemo se u svemu složiti, a ja vagam ono što je u ovom trenutku najvažnije, a sa velikim brojem stavova Saše Radulovića se slažem.
Preporuke:
7
14
72 subota, 29 avgust 2015 17:20
Betelgeuse
Nepotpisani, ili si glup ili lud, ili oboje! Ja bajem a ti vičeš - boli! Već sam rekao koja je moja opcija za spas Srbije, pa mi Vučića nemoj tovariti! Sram te bilo!
Preporuke:
5
11
73 subota, 29 avgust 2015 17:24
@Betelgeuse
Prioriteti? Izgradnja sistema? Da se živi od svog rada? Ne može da se čeka da rešenje padne sa neba? Sad već zaista nisam siguran da se iza vašeg nika ne krije sam Vučić... samo priča o života od svog rada baš i ne ide u paketu sa državom blagostanja koju zagovarate gde uz maksimalnu lenjost može da se živi od socijalne pomoći.

Nema izbora, nisu to neke odvojene stvari. Nema izgradnje sistema ako se ne suprotstaviš Zapadu. Nema dizanja životnog standarda ukoliko ne prekineš put u EU. Svaljivanje priče na kriminal i korupciju kao suštinu problema je kafansko shvatanje politike. Da imamo gej parede, bio je na prošloj i Saša Radulović. Ne može da se napravi sistem ukoliko se ne bude spreman za okršaj. Saša Radulović to nije, on je deo 5. kolone kao i Vučić i ostali.
Preporuke:
17
7
74 subota, 29 avgust 2015 17:36
Betelgeuse
A DSS nije BIO deo pete kolone? I oni se kolju između sebe. Ko su Dveri, pobiše im se lideri baš sada kada treba da su zajedno u borbi protiv zla!? Kako će sa ostatkom sveta kada između sebe ne mogu da se razumeju? Da nije možda Šešelj opcija, baš taj koji je politički porodio ova dva baksuza i vojsku nepismenih sektinih sledbenika? Reci mi, koja je tvoja opcija, ili je nemaš?
Preporuke:
8
12
75 subota, 29 avgust 2015 17:47
@Betelgeuse
DSS je nekada, do 2008. to bio, Saša Radulović je sada deo 5. kolone. Kažeš problem je što su SRS, Dveri i DSS slabi? Jeste, eto prvi put da se složim sa tobom. Samo ta priča je malo šuplja kada podržavaš Sašu Radulovića koji je još slabiji. Sva je prilika da će se Radulović pridružiti nekoj od evropskih kolona LDP-u, SDS-u, URS-u, DS-u ili kome već. Da Šešelj je stvorio Vučića. Taman koliko je Vučić Sašu Radulovića. S tim što su Vučić i Šešelj na suprotnim pozicijama, dok Radulović nije mnogo daleko od Vučića.
Preporuke:
18
7
76 subota, 29 avgust 2015 18:00
Betelgeuse
I koja je tvoja opcija? A to da je Saša Radulović bliži Vučiću...je glupost. Što je izlazio iz Vlade? Što nije uzimao rekete kad je mogao? Par godina uzme desetak miliona evra i odleti u Kanadu, niko se ne bi ni sećao! Blizak LDP-u? Šta je to? Neka stranka kao SPO? Čedi ne odgovara oslobađanje od banditizma i partokratije. Biću za bilo koga ko je za modernu, razvijenu Srbiju čistih računa, baš kao što STE i vi (prevareni) BIRALI SEKTU DA SKINETE žute. Nije se doduše još tada potpuno znalo da će Sekta biti to što je danas, pa popust. Možda i ja danas ne znam, možda neće biti onako kako priželjkujem, ali prema onome što čujem, izgleda mi kako treba! Jedino mogu da sudim prema onome što čujem, ne čitam misli! A ako je "patriotskim" strankama stalo do Srbije, zašto ne mogu da progutaju "ponos" i ne udruže se dok ne skinu bandu?
Preporuke:
6
15
77 subota, 29 avgust 2015 18:09
@Betelgeuse
Nikada nisam glasao ni za Vučića, ni za SNS ni za Nikolića, još od 2008. mi je jasno šta su. A Radulović i Vučić su isto jer su obojica za EU, gej paradu i robovanje Americi. Nikakve razlike. Ako ste patriota trebalo bi da ste protiv toga.
Preporuke:
16
5
78 subota, 29 avgust 2015 18:10
Betelgeuse
Ako je Saša Radulović petokolonaš i "isti", zašto ga nema na televizijama sa nacionalnom frekvencijom? Mislim, da kupujem političare u Srbiji, kupio bih ih SVE i svoj kupljenoj robi dao publicitet, potpuno gardiranje, i onako su jeftini! Zašto ga nema nigde? Zašto mu Vođa Sekte ne izlazi na duel, ni njemu ni bilo kome? Zašto? Dok se u Srbiji ne shvati uzročno-posledična veza između siromaštva, bezakonja i korupcije, neće dan da svane. Znam da Saša Radulović nema veliku podršku, možda do 5 posto (optimistično), ali mi reci ko ima veće šanse, a da želi da UKINE ovu burazersku mafijašku državu, potrpa kriminalce na robiju i Srbiju učini boljom?
Preporuke:
8
10
79 subota, 29 avgust 2015 18:32
Milosav
@Betelgeuse, nema svrhe za svađu i navijački pristup. Svi mi imamo svoja mišljenja. Po meni Saša Radulović jeste jedna od opcija. Ovoga puta imaće više glasova nego ranije. Dovoljno? Ne znam. Međutim, za mene on ima bar tri velika minusa.
1. Bio je u vladi SNS-a. Kako? Postoje dve mogućnosti, da su se dobro poznavali ili da je Vučiću neko šapnuo a ovaj to uvažio.
2. Kao ministar, dobitnik je nagrade NALED. To je ona NVO koja naplaćuje visoku članarinu opštinama i gradovima. Za uzvrat, gradonačelnici mogu da se vide sa ministrom i utiču na zakone! Može li to direktno? Može, ali bez članarine. Ne kažem da sam u pravu, možda je to odlična NVO ali o njoj imam takvo mišljenje.
3. Telekom staviti na berzu. Ko onda može, na toj berzi, kupiti Telekom? Pre berze mora postojati nešto.
Ostali stavovi, ako nešto nisam propustio, su sasvim privlačni. To već ulazi u domen verovanja. Ili mu veruješ ili ne. I Vučić je bio protiv prodaje Telekoma. I krivične prijave podnosio.
Preporuke:
17
0
80 subota, 29 avgust 2015 18:44
Peter RV
Koristim ovu priliku da toplo preporucim, svim koji se osjecaju Srbi, knjigu profesora Antonica, 'MILOSEVIC-jOS NIJE GOTOVO'.
Nacicese u njoj jedna vanredna objektivnost u pogledu dogadjaja nase skore istorije, cije shvatanje bi trebalo da bude dobar pocetak za svaku politicku akciju opozicije.
Preporuke:
19
3
81 subota, 29 avgust 2015 18:44
@Betelgeuse
"mi reci ko ima veće šanse, a da želi da UKINE ovu burazersku mafijašku državu, potrpa kriminalce na robiju i Srbiju učini boljom?"

Auuu, ovo je već kao da je pisao Dragan Vučićević iz Informera (inače jedan od najvećih vučićevaca u Srbiji). Kažem ja SNS je za vas :)

Nema Saše jer nema izbora i jer je beznačajan i nebitan. Kad se približe izbori možda mu biciklista da malo mesta u medijima a možda i ne, zavisno već kakvu računicu bude imao. Ne tvrdim da su im odnosi obavezno dobri, nisi ni odnosi Vučića i Pajtića dobri pa su opet istomišljenici, kao i Vučić i Radulović. Svi su za EU, gej parade i robovanje Americi.
Preporuke:
14
3
82 subota, 29 avgust 2015 19:06
Netransparentni Radulović
Transparentan znači providan, prozračan, a u prenosnom smislu (danas pomodnom) se koristi da bi se označilo da u nekoj pojavi nema ničeg skrivenog, da je sve vidljivo, očigledno.(Uzgred, nekada se govorilo "nema prevare, nema laži").

Saša Radulović se dakle zalaže za TRANSPARENTNOST. Ali čega? Koja pojava treba da bude vidljiva? Betelgeuse nas obaveštava da se Radulović zalaže „za transparentnost i uspostavljanje sistema“. Ali kog i kakvog sistema? O tome nema ni reči osim par opštih mesta. U svakom slučaju, zalagati se „pre svega“ za TRANSPARENTNOST je transparentna glupost jer transparentnost sama po sebi nije nikakva vrednost. I Vučićev režim je transparentan – transparentno katastrofalan . I sam Vučić je, uostalom transparentan. Za Radulovića, međutim, to ne bih mogao da kažem . On mi je nekako netransparentan, da ne kažem mutan.
Preporuke:
16
1
83 subota, 29 avgust 2015 20:02
Cviko
@Netransparentni Radulović,
Transparentno, znači "čisto staklo". Toliko je čisto da se kroz njega sve ama baš sve vidi. A šta gledamo? To Radulović nije kazao, uključivo sa kojim resursima bi postigao to što priča. Mito i korupcija? Jel može za 24 časa da reši ovo pitanje? Dalje da ne pitam u stilu Radulović.
Preporuke:
13
2
84 subota, 29 avgust 2015 22:32
Peter RV
@Srbijanac
@Peter RV
"Nije li normalno da se ljudi zanimaju ko vlada."
Da, to je vrlo normalno, cak i neophodno- da bi drzava funkcionisala normalno.
Rezimlija je medjutim neko ko uvijek glasa za vlast bez obzira kakva je- sto je vrlo nezdravo.
Vucic me potsjeca na onog Milana Stojadinovica ili Dragisu Cvetkovica, koji bi i dan danas bili na vlasti u Srbiji-da ih smrt nije sprijecila.
Preporuke:
7
3
85 subota, 29 avgust 2015 22:37
Boba
Izbori su i jedina igra koju prodavac magle Vučić zna da igra. Zato je cela njegova vladavina samo jedna predizborna kampanja kojoj je cilj da prikrije nedostatak politike u korist bilo kakvog srpskog interesa. Takva politika međutim ima prođu kod dovoljnog broja ljudi koji gledaju samo svoj kratkoročni interes kao i neinformisanih sklonih da idu sa onim što doživljavaju kao većinsko mišljenje iako je takvo uglavnom i stvoreno medijskom manipulacijom.
Nije on kriv što čak i inteligentni ljudi retko uviđaju ispod koje kutije šibica krije kliker. A ako raspiše nove izbore to će sigurno biti da iskoristi mandat da sprovede promenu ustava i tako formalno cementira prodaju Kosova koju je već faktički obavio. Naravno to će biti odluka onih koji ga kontrolišu a ne njegova. Da li će uspeti u nameri zavisi i od naroda ali i od stepena manipulacije na koji su oni spremni. Drugim rečima izbori će sigurno biti manipulisani a u kojoj meri će to biti potrebno da ne bude očigledno ostaje da se vidi.
Preporuke:
17
0
86 subota, 29 avgust 2015 22:37
Nenad Pivaš
@Peter RV

Obično se slažem sa vašim komentarima o Slobodanu Miloševiću ali me je ovaj komentar o Stojadinoviću malo iznenadio. Šta mu zamerate?
Preporuke:
2
1
87 nedelja, 30 avgust 2015 00:41
.
Nenad Pivaš


Možda Stojadinoviću zamjeri ovo Pivašu?

1954. godine uspostavio je socijalne kontakte sa bivšim poglavnikom NDH dr Antom Pavelićem, da bi krajem te godine potpisao sa njim sporazum o razbijanju i podeli Federativne Narodne Republike Jugoslavije (FNRJ) na tri nezavisne države: Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju. Ovaj novi srpsko-hrvatski sporazum trebalo je da zameni zastareli Sporazum Cvetković-Maček iz 1939. godine, kojim je uspostavljena Banovina Hrvatska.

Umro je u svojoj kući 1961. godine.
Preporuke:
3
2
88 nedelja, 30 avgust 2015 04:10
Zoran
Nisam bas siguran da se radi o nepotvrdjenosti ega. Sigurno ce neki delikatni potezi da se urade u vezi Kosova prve godine od pobede na izborima.
Preporuke:
2
0
89 nedelja, 30 avgust 2015 07:36
@Peter RV
da toplo preporucim, svim koji se osjecaju Srbi,"

Normalno je da se na ovoj vrućini ljudi osećaju više nego obično. Šta ste hteli da kažete? I na Srbe deluje vrućina, ali ništa posebno
Preporuke:
3
6
90 nedelja, 30 avgust 2015 09:39
Betelgeuse
Saša Raduloviću, ti si za mene jedina opcija koja konkretno govori o promenama. Promene o kojima Radulović govori su temelj društva u kome danas živim, a to društvo je najnekoruptivnije u svetu, godinama unazad. Nažalost, do sada sam imao velike simpatije za DSS, ali je vreme učinilo svoje, Godoa nikad dočekati. Nepotpisani kaže da su do 2008. bili peta kolona, posle nisu. Smešno! Pa zar nisu dobrovoljno sišli sa vlasti a mogli su da je podele sa tadašnjom SRS? Ne vredi. Propala ideja, šminkanje mrtvaca. O Sandi mislim sve najbolje i voleo bih da se prevarim, ali nema tu dovoljno saradnika koji imaju snage za poštenje. Dveri, rekao sam. Sramota, još se nisu politički ispilili a već se dele. Kako će da ujedine patriotsku Srbiju? Neko reče - "zašto je Saša ulazio u SNS vladu"? Pa mislio je čovek da može nešto da promeni! Kada si na vlasti, možeš li lakše nešto menjati nego kada sediš i pišeš komentare? Video je brzo da se radi o bandi!
Preporuke:
4
12
91 nedelja, 30 avgust 2015 09:51
Vladimir
Odlican tekst, samo me je malo zacudilo kako je profesoru promakao pravi razlog proglasavanja izbora.

Pa guverneru Vucicu su kolonizatori poslali savetnike, koji su pazljivo sracunali da mu je rejting pao pljackom penzionera, podizanjem poreza, zaposljavanjem tesko nepismenih kadrova, konkubina i svalerki na visoke drzavne funkcije.

Zato se ponovo mora verifikovati nova skupstina na novim izborima, ostalo je js dosta posla za rastakanje Srbije. Jos par puta po 10% profesora i nastavnika da se otpusti, da bi vazduplohovi imali masne plate, da se penzije smanje jos za 15%, da se prizna Kosovo, popustanjem i ulaskom lazne drzave u medjunarodne organizacije i to prakticno potvrdi novim Ustavom, da se rasproda ono sto je profitabilno u Srbiji, naseli izbeglicama sa Bliskog istoka..

I Srbija ce postati anacionalna ofsor zona, sa gubernatorima, verifikovanim na izborima..

Deliveri junit je tako procenio...
Preporuke:
18
1
92 nedelja, 30 avgust 2015 13:06
Peter RV
@Nenad Pivaš
Milan Stojadinovic je tvorac politicke korupcije u bivsoj Jugoslaviji.
U CG, naprimjer (a kazu i drugdje), njegova 'Jereza' (JRZ) je bukvalno kupovala glasove, na najvulgarniji nacin-placanjem polovine odcijeplje novcanice unaprijed, da bi se druga polovina dobila tek kad se provjeri da se 'korektno' glasalo.
Tada nije bilo tajnog glasanja i postojali su spiskovi svih koji su glasali- i za koga.
Ali ovo nije bilo sve.
Poslije izbora Jereza se obrusila na sve opozicionere koji su bili u drzavnoj sluzbi- penzionisani su bili munjevito. Svako ko je 'lose' glasao, je to platio na neki nacin.
Ovim je Stojadinovic poceo da stvara jednu sub-kulturu olosa koja je pocela da lici na onu Musolinijevu. Nije bilo bogzna kakvo iznenadjenje kad se saznalo da je bio u nekom kontaktu sa Pavelicem, kasnije u emigraciji.
Vucic ima, svoj, druksi nacin 'osvajanja glasova', ali paralela je potpuno opravdana. Pzdr
Preporuke:
11
3
93 nedelja, 30 avgust 2015 13:38
Radoznao @Betelgeuse
Gospon Betelgeuse, ako nije tajna, koje je to nekorumpirano društvo u kome vi živite?
Da to nije ona država, svetski tehnološki lider, kojoj je bilo potrebno dva meseca da prebroji glasačke listiće na teritorije jedne političke jedinice veličine Beograda, sve dok glavni zvaničnik te jedinice nije posle dva meseca prebrojavanja utvrdio da je baš njegov brat(mi bismo rekli burazer), pobednik na izborima?
Ili možda ona zajednica najrazvijenijih i najcivilizovanijih zemalja Evrope čiji kolektivni organ upravljanja je 1999. morao da da kolektivnu ostavku radi korupcije.Svi su bili korumpirani - svi bez izuzetka.
Ili možda... pa stvarno ne mogu da se setim koje bi to društvo moglo da bude. Nestrpljivo čekam vaš odgovor.Odmah posle toga popunjavam upitnik za vizu. Pa ako me prime, prime. Ako ne, šta da radim. Ostajem ovde.
Preporuke:
10
1
94 nedelja, 30 avgust 2015 13:47
Blagojević Predrag Pale,Romanija
"I kakav je, uopšte, rezultat razmeštanja naprednjačke horde štetočina po svim institucijama ove zemlje – od osnovnih škola i domova zdravlja do ministarstva energetike i obrazovanja?"...Lucidno pitanje.
..."Jer, pazite, i "žuti" su zapošljavali svoju partijsku pešadiju. Ali, ova provala nekompetentnosti u ustanove sistema, ova i ovolika provala, verovatno nije zabeležena od kako su Vandali demolirali Rimsko carstvo, ili od kako su fanatizovani Arapi spalili Aleksandrijsku biblioteku."..ovaj citat pravac u udžbenike...
Uz izvinjenje profesoru,jedan dodatak.Istorija se nažalost...Nije kriv Broz.Bakarić sa Perom,Mikulićem,DŽemom,Stanetom upropaštavaju državu Titu iza leđa...Ne zna Sloba,ne stiže od silnih državničkih poslova...Zoki je u zabludi,Čeda i Beba su glavni krivci..Brate Srbine : Vučić je Babić,Vučić je Vulin,Vučić je Obradović-EPS,Vučić je Verbić....
Aleksandar,dipl. sve desetke pravnik,SVE ZNA !!!
Preporuke:
7
0
95 nedelja, 30 avgust 2015 17:44
Betelgeuse
Za Radoznalog:
Hvala na ljubaznom pitanju i lepim rečima, svejedno ako ste bili ironični. Naravno da nije Amerika, a drugu opciju nažalost ne znam. Radi se o Danskoj, inače najnekorumpiranijoj zemlji na svetu, već mnogo godina zaredom. Nije sve savršeno, jer ni ljudi nisu savršeni, ali se nadamo boljem. Znate, ovde živim dugo, pa nisam navikao na loše, a i Srbiji želim isto. Nisam navikao na burazere, muljatore, ni njihov tip ekonomije i poslovanja, pa mi je ono što govori gospodin Saša Radulović, jako blisko, živim to svaki dan u protekli četvrt veka. I potpuno mi je svejedno KO govori, ako će to doneti makar delić onog što imam ovde. Sa mnogo toga u danskoj spoljnoj politici se ne slažem, posebno ne sa članstvom u EU, NATO, jer je Danska neto sponzpor te tvorevine sa 1,5 milijardi evra godišnje, a to je i moj novac. Što se vize tiče, pa ne znam, ako se stručni i i ako im je potrebno, aplicirajte. Nikad se ne zna.
https://www.youtube.com/watch?v=mzY3cQHfjvw
Preporuke:
4
7
96 nedelja, 30 avgust 2015 20:07
Peter RV
@@Peter RV
"da toplo preporucim, svim koji se osjecaju Srbi,"
"Normalno je da se na ovoj vrućini ljudi osećaju više nego obično. Šta ste hteli da kažete? I na Srbe deluje vrućina, ali ništa posebno "
Odgovor:
Pokusao sam da pohvalim Antonicevu knjigu (sa kojom sam- izkreno-odusevljen!), sto izgleda kod vas nije proslo. Izvinjavam se za povredu vase jezicne pedantnosti.
(Sledeci put cu predhodno provjerit na kojoj temperaturi zivite)
Preporuke:
9
4
97 nedelja, 30 avgust 2015 23:10
Peter RV
@Blagojević Predrag Pale,Romanija.
'Fanatizovani Arapi' (ovo je moderna Turska verzija -događaja od kojega se stide!) nijesu spalili Aleksandrijsku Biblioteku nego onaj Turski Paša koji je prvi put osvojio Aleksandriju.
Kad su ga molili da to ne uradi, paša je ovako odgovorio :
Ako to znanje postoji u Koranu, onda biblioteka nije potrebna, a ako to znanje nije u Koranu onda ga treba uništit.
Tipična turska logika.
Preporuke:
11
0
98 ponedeljak, 31 avgust 2015 10:18
Radoznao @Betelgeuse
1.
Drugi slučaj, ili kako vi kažete opcija, je Evropska komisija, dakle neka vrsta vlade Evropske unije koja je 1999. morala da da kolektivnu ostavku zbog korupcije.
Što se tiče Danske, tu i jeste i niste u pravu. Jedno vreme sam tamo živeo (i nikada više ne bih) a sada često službeno putujem. Ljudi skromni, radni, uslužni,operisani od hvalisavosti i lažnog glamura. To je prvi utisak. Drugi utisak je izvesna pritajena svirepost koja dolazi do izražaja kad se napiju. Ono što me je porazilo to su ritualni maskari kitova i delfina kraj Farskih ostrva a zatim kupanje u moru potpuno crvenom od krvi tih ubijenih životinja kao neka inicijacija mladih ljudi. (Uzgred, mislim da su prilično opsednuti pornografijom što oni tumače kao dokaz sopstvene slobodoumnosti i tolerancije).
Preporuke:
6
0
99 ponedeljak, 31 avgust 2015 10:23
Radoznao@Betelgeuse
2.
Nego da se vratim na korupciju.Najkraće rečeno oni to rade vrlo sofisticirano. Danski holdinzi (uz učešće danskih menadžera), su neka vrsta protočnih bojlera za profite ostvarene u raznim perionicama prljavog novca, tzv. poreskim rajevima (koji su, opet uzgred rečeno, izum nekorumpirane Evrope a ne korumpirane Srbije.Radna grupa u okviru OECD-a zadužena za sprovođenje Konvencije o borbi protiv korupcije, u više navrata je insistirala na promeni danskih propisa kojima se omogućava da se prljav novac pere u danskim kompanijama. Pretpostavljam da se taj novac ipak ne pere sam.
Preporuke:
3
0
100 ponedeljak, 31 avgust 2015 13:30
Steva
Raznih je definicija ljudske inteligencije. Socijalna, teoretska, prakticna...Za neke je inteligencija snalazenje u novonastalim situacijama.
Verovatno najtacnija je definicija koju je dao Skot
Fizdzerald, pisac novele Veliki Getsbi. Po njemu je inteligencija, tj ultimativni test inteligencije - uspesno drzati u glavi dve medjusobno potpuno suprotstavljene stvari (ono sto je na kratak i ono sto je na duzi rok, jer sve je u ciklusima) i biti u stanju funkcionisati normalno uopste. Antonic prolazi taj test, bilo da je analiza sadasnjeg stanja bilo da je prognoza onoga sto ce slediti. I sve to jasno, tacno i sa stilom. Svaki clanak je fenomenalan, nema se sta dodati. Bravo, zaista.
Preporuke:
8
1
101 ponedeljak, 31 avgust 2015 14:10
"Panter" @Steva
Antonić je genijalan čitač ljudskih duša, a manje uspešan - ili bar ne na tom nivou - čitač političkih situacija. Mislim da još uvek gaji neke iluzije o demokratiji uopšte, a posebno o "demokratskim" zbivanjima u Srbiji 2000.
Preporuke:
6
2
102 ponedeljak, 31 avgust 2015 14:56
@Peter RV
izkreno-odusevljen!),. Izvinjavam se za povredu vase jezicne pedantnosti.

Nema veze, samo napred. Ono, za aleksandrijsku biblioteku nije vam loše.
Preporuke:
0
0
103 ponedeljak, 31 avgust 2015 18:12
BOGDAN
"Krčag ide na bunar dok se ne razbije". Nije narod naplatio tiraniju komunistima, Titu i Miloševiću, promakao je i DOS, može biti da bude prevaren još nekim izborima, i Turci su izvrdavali toliko vekova, kao i Nemci... ali na kraju Srbi su im naplatili mudinu.
Preporuke:
6
0
104 ponedeljak, 31 avgust 2015 23:23
Poštovalac NSPM
Prilog trenutnog političkog stanja u Srbiji. Šta reći u već dokazanim istorijskom činjenicama o narodu Srpskom i njegovim elitama kroz vekove. Misliti da je AV prvi vladar sa ne potvrđenim egom je zabluda pa setite se samo Aleksandra Karađorđevića i njegove sulde ideje da pravi državu Jugoslaviju, i pored svih razloga i mišljenja koje mu je vojvoda Mišić o tom naumu savetovao. Da to smo mi onaj isti narod iz pesme Disove ''Naši dani'' ili isti oni iz Rajsove knjige ''Čujte Srbi'' čak direktno prozvani. I gde je pamet, gde je svest? Čim neko nauči da čita ne koristi to da bi sebe obogatio znanjem i veštinom već samo kao neophodan dokaz o pismenosti da bi sebe mogao nazvati doktorantom. Samo kod nas još uvek padaju pečene ševe i sve što leti je jestivo. Čemu ova priča i pitanja? Odgovor je ipak u crvenoj frazi ''Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM''. Da upravo je moral i ta etička komponenta ono što nedostaje u nas a pre svega u eliti, to je ono što leči sve bolesne likove. Živela Srbi
Preporuke:
6
0
105 utorak, 01 septembar 2015 08:35
slavko
A tko če da dođe ,Tadića ste jeftino pustili niz vodu ...ja ovome verujem ,a problem Kosova neko mora da resi pod bilo koju cenu,a to može da uradi jedino sa Briselom i Berlinom ...jedino ako neko ne računa na ruske divizije
Preporuke:
0
6
106 utorak, 01 septembar 2015 17:30
Milos
Kritiku ovog teksta dao je Zeljko Cvijanovic, na sajtu koji se hvalise svojom neogranicenom slobodom komentara, ili barem ravnopravnoscu ucesnika debate. Kritika je izneta sa aspekta toboznje dubokomislene zabrinutosti za geopoliticku sudbinu Srbije. Kako to u praksi izgleda, prilozicu jednu cenzurisanu komunikaciju na nebuloznu reakciju Vladimira Djukanovica na komentare na njegov tekst.
Vladimir Djukanovic
Nemaš pojma koliko me je briga da li mi vi koji ovde komentarišete verujete ili ne. Smatrao bih se ludim kada bih za cilj imao vama da se obraćam. Meni vaši komentari služe da učvrštim svoje izneto razmišljanje. Ne daj Bože vi da me hvalite, ozbiljno bih se zapitao da li sam normalan.
Milos
Lepo nas narod kaze- od vola moze da bude samo komad govedine. Izgleda da isti princip vazi i za bizone. Cuj, narodni poslanik koga ne zanimaju komentari gradjana Srbije!? Kome se onda u stvari obracas - clanovima uze porodice? Velikom vodji? Zorani? Devenportu? (nastavak sledi)
Preporuke:
6
0
107 utorak, 01 septembar 2015 17:32
Milos
U pravu si sto sebi ne postavljas pitanja na koja bi iskren odgovor mogao da te prestravi. ( cenzurisano)

Milos
A sada jedno pitanje za redakciju. Da li mislite da je brojnim privilegijama koje g-din Djukanovic kao predstavnik vlasti uziva neophodna i ta da slobodno moze da omalovazava gradjane Srbije i bude cenzurom potpuno zasticen od adekvatnog odgovora? Da li je to vasa predstava o odgovornom cuvanju bezbednosne stabilnosti drzave u kriznim vremenima?
(cenzurisano)
Preporuke:
5
0
108 utorak, 08 septembar 2015 22:19
aleksandar
vrlo lijepa karakterizacija nekaraktera mada mislim da bi izbori bili dobra stvar jer bi bili veliko iznenadjenje
Preporuke:
0
0
109 sreda, 09 septembar 2015 00:10
goran01
Opet nameće se pitanje, ko bi uspešnije vodio Srbiju od ovih koji je trenutno vode? Možda te neke buduće vođe tek trebaju da se oforme kao ličnosti i kao političari jer od ovih starih koji su sada u opoziciji nema koristi za drzavu-dokazano su nesposobni i nekompetentni da vode državu. Mislim da ovaj narod i ova zemlja zasluzuju bolju opoziciju, bolju stranku od DSa ili DSSa koja bi bila predvodnik opozicionog pokreta - dok ne nastane takav kvalitet bojim se da će naprednjaci da vladaju jer za nastanak kvaliteta potebno je vreme,strpljenje i upornost sve karakteristike koje ne krase Srbe niti im predajemo neku posebnu vrednost i pažnju-tako je bilo u prošlosti tako će bojim se biti i u budućnosti :(
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner